  • Data: 2002-05-02 16:58:00
    Temat: Re: przekręty pracodawcy
    Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:aaqr5n$g42$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik Vicky <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:aao3ug$jlp$...@n...tpi.pl...

    > No tak... Zapewne to, że mamy takie wysokie koszty pracy jest winą
    wyłącznie
    > pracodawców... Mam pomysł! Powywieszajmy ich, nie będzie problemu ;-)

    Nie chodzi o koszty tylko o wyzysk.

    > Jeśli
    >
    > A gdzie Ty, dobra kobieto, przeczytałaś, że jego chce ktoś wyrzucić z dnia
    > na dzień? Z jego postu wynika co najwyżej, że nie podoba mu się, że
    zamiast
    > odbierania telefonów ma na umowie wpisane tworzenie bazy danych (jakiś
    > kompleks? Telefonistką chce być, a "bazowcem" już nie? ;-)))

    Może gdybyś przeczytała wszystkie jego posty to byś wiedziała gdzie :
    cyt:". ...Ostatnio
    zwolniono mojego kumpla, chyba tylko za to że nie podobał się szefowej (bo
    żadnego powodu nikt mu nie podał). Gdy spytał się za co został zwolniony
    dowiedział się że nikt z nim nie będzie dyskutował i jeśli chce dostać
    pensję za ten miesiąc to niech już lepiej idzie do domu. Oczywiście poszedł,
    ale czy pensję dostanie nie wiadomo.... "

    > Rozumiem, że zależałoby mu na stałej umowie, ZUS'ie itd. Każdy chciałby
    mieć
    > jeszcze do tego zakładowy fudusz emerytalny, zwrot kasy za wakacje, paczki
    > dla dzieci, bony na święta, samochód i telefon służbowy itd. Problemem
    jest
    > tylko to, ze żyjemy w takiej a nie innej rzeczywistości gospodarczej.

    Rzeczywistość rzeczywistością a oszustwo oszustwem.

    Pozdrawiam
    Vicky