  • Data: 2002-05-01 20:37:50
    Temat: Re: przekręty pracodawcy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 1 May 2002 12:04:52 +0200), "str"
    <b...@k...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >jestem pracownikiem na umowie o prace ...w tzw. akordzie ;
    >wypracowałem ~powiedzmy 2.000 zł
    >w dzień wypłaty pracodawca daje mi 1.000 zł. , a drugi 1.000 zł
    >chowa do kieszeni (tej jak najbardziej prywatnej)

    A moze nie? A może wypłaca go drugiemu takiemu jak Ty i pracujecie
    obaj?

    >w rozliczeniach z Urzędem Skarbowym twierdzi, że koszt = 2.000 zł
    >w ZUS twierdzi, że składek nie musi opłacać ... bo to była umowa o dzieło,
    >
    >a na moje zdziwienie (pytanie) odpowiada :
    >
    >-- franek , a co ty myślałeś ...mamy bezrobocie 20% !
    >gdy spadnie do 5% ...no to wtedy dam ci drugi 1.000zł.
    >a gdy spadnie do 3% ... no to opłacę składki ZUS,
    >??? (znowu pytające spojzenie)
    >--no przecie nie będziesz mnie skarżył do Sądu żeby mi zaszkodzić
    >bo podetniesz gałąź na której siedzisz !!!!!

    Bosko, dlatego lepiej, żeby zapłacił ten 1000 do ZUSu, US i powiedział
    Twojemu koledze ,,sorry, spadaj, bo STR się rzucał, więc zapisałem
    wszystko jak należy. Walić to, że STR dalej zarabia 1000zł, ale tobie
    już nie mam z czego zapłacić''.

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)