  • Data: 2005-09-08 15:50:12
    Temat: Re: przekazanie praw autorskich
    Od: "Bungo" <b...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SirMike" <sirmike@FUCK_SPAMMERS.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dfpdnp$nva$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witajcie. Jesli moje pytanie juz sie pojawilo to przepraszam ale nie
    > znalazlem w archiwum.
    >
    > Zalozmy, ze pisze program komputerowy na zlecenie (umowa o dzielo) ale
    > przekazuje wszystkie prawa autorskie i majatkowe oraz zrodla programu
    > drugiej osobie.

    "wszystkich" nie mozesz. Autorskie prawa osobiste sa niezbywalne,
    autorskie prawa majatkowe mozesz przekazac umowa o przeniesieniu praw
    majatkowych, badz takim zapisem np. w umowie o dzielo.

    Pytanie tylko, czy ta umowa nie jest przypadkiem z pracodawca,
    zatrudniajacym Cie jako informatyka...

    Czy w takim wypadku musze posiadac licencje na
    > oprogramowanie do stworzenia tej aplikacji ?
    > Zalozmy, ze przekazuje jej takze wersje skompilowana.

    nie moge juz teraz odpowiedziec na takie pytanie - wszystko zalezy od
    tresci umowy o przeniesieniu praw majatkowych...