  • Data: 2008-08-19 16:35:13
    Temat: Re: przedawnienie roszczen
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Fakt, że należność jest sporna nie wyklucza potrącenia ;-) Ale skuteczne
    > przedawnienie -- i owszem.
    > Cóż, nie zostaje Tobie nic innego jak potrącić sobie to potrącenie ;-)

    tak, tylko, że oni w ramach mojego potrącenia, potrącą sobie "usługę"
    czyli zaprzestaną jej świadczenia, aż do uregulowania "zaległości".

    już to z nimi przerabiałem,
    szefostwa bardziej betonowe niż księgowa.

    nie mam czasu, ale jak się kiedyś zbiorę to załatwię to za jednym
    zamachem w sądzie.
    Może w przyszłym roku.