    From: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeciw totalitarnemu państwu
    Date: Sat, 25 Mar 2006 10:39:04 +0000

    Johnson napisał(a):

    > Może byś najpierw wymagał tego od siebie, a potem od innych.
    > A tak w ogóle to chyba pomyliłeś grupy. Jakbym chciał czytać takie
    > bzdury to bym się zapisał na pl.soc.polityka.

    Ale macie jakieś argumenty? (Piszę w liczbie mnogiej,
    bo widzę tu więcej wypowiedzi, na które nawet reagować nie
    ma sensu).
    Nie ma przymusu czytania wszystkich postów.
    Są też mechanizmy filtrowania (tylko nie zapomnij
    ogłosić publicznie, że filtrujesz moje posty -
    to będzie ostateczny i druzgocący dowód Twojej
    intelektualnej wyższości).

    Jurek

    PS.
    Google to świetne narzędzie.
    W parę minut wybrałem z pl.soc.prawo kilka cytatów,
    które nadają się na tą grupę (w przeciwieństwie do
    moich postów):
    "Obyś miał rację - jak kaczory z giertychowizna sie dorwą do sukienkowym
    purpuratom wejdą do odb...u. "

    "jednym slowem: spierd...kaczory i inne ptactwo:-)))))))
    pozdro
    ape
    Ne noceas, dum vis prodesse, memento! (Ovidius) "
    [ cytuję całą wypowiedź, bo jest krótka i charakterystyczna]

    "No i rządzą nami kaczki.
    To oznacza że większość tak chciała, a co z tego wynika dużo debili
    jest w Polsce. Za granicą się dziwią że wygrali."

    Nic - tylko podziwiać.
    Jeszcze raz wiwat młoda polska (ćwieć)inteligencja