  • Data: 2007-03-14 10:16:31
    Temat: Re: przdawnienie- modny temat
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:e5hic4-bn3.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jasne, bo poczta zagubiła sądowe zawiadomienia ze "zwrotką"?
    >
    > Jak mogłeś nie wiedzieć o sprawie sądowej?
    > [ciach]

    > No, jeśli zapłaciłeś "w momencie wydania tytułu", to należność była już
    > solidnie opóźniona.
    >
    > Może tak: kiedy powinieneś zapłacić, a kiedy zapłaciłeś?

    Istotnie było tak że zapłaciłem z dużym opóżnieniem, bo nie mogłem dojść do
    porozumienia z wystawcą faktury, ponieważ miałem sporo zastrzeże co do
    wykonanej usługi, faktura została odesłana do wystawcy.
    Przepychanki trwały ok poł roku, w umowie oświadczyłem o fakturze bez
    podpisu a mi szkoda było czasu na procesowanie sie.
    Przed wyjazdem za granice posłalem na konto wystawcy wartosc tej faktury i
    uwazałem sparwe za zamknieta.
    Po tym czasie zaprzestałem wszelkich kontaktów z firma X.
    Więc jak widac sparwa jest nieciekawa, a szukałem tylko informacji czy moge
    dojsc archiwum w banku
    ale niestety po 5 latach amen w pacierzu.

    PGT