  • Data: 2005-09-06 09:23:43
    Temat: Re: pruskie koszary?(dlugie)
    Od: Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    monika kozinska napisał(a):
    > Nie dalej jak wczoraj moj 10-letni syn otrzymal od nauczyciela pismo
    > nastepujacej tresci
    [..]
    > Czy taki dokument ma jajakolwiek wartosc ?

    Ma wartość, choć nie prawną. Świadczy, że nauczyciel twojego dziecka
    poważnie podchodzi do swojej pracy, jasno przedstawia zasady, jakie będą
    dziecko obowiązywać, i co najważniejsze traktuje dziecko jak partnera
    (forma "umowy", a nie po prostu informacja o obowiązujących zasadach)
    nie przesadzając jednak zbytnio z tym partnerstwem (zasady są w końcu
    ustalone odgórnie).

    > czy mam go podpisac ?

    Ja bym podpisał dodając do tego karteczkę z kilkoma miłymi słowami do
    nauczciela - naprawdę mi się podoba takie podejście.

    > czy podpis 10 latka jest wazny?

    Oczywiście z prawnego punktu widzenia nie, ale z psychologicznego jak
    najbardziej.

    > I na koniec - Cy takie praktyki sa legalne?

    Oczywiście.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin