    From: kim <n...@c...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "prowadzi do stężenia" - co to oznacza?
    Date: Thu, 29 Sep 2005 23:00:37 GMT

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "kim" <n...@c...net> napisał w wiadomości

    > tego,

    > Przeciwnie,

    > jest

    > Nie ma we wzorze, bowiem jest to uwzględniane przez sam pomiar.

    No to powodzenia obrony tego argumentu przed cwanym adwokatem.

    Co ja mowie, aplikantem.

    Powodzenia.

    > Czynimy założenie, że bez względu na poziom cukru, to jest on stały w
    > trakcie pomiaru.

    W ten sposob dajac obronie wielki argument.

    A dlaczego nie zalozyc ze "wladza ma zawsze racje"?

    > To nie jest zmienna, która w skali kilkudziesięciu
    > minut nagle może ulec zmianie.

    Oczywiscie ze nie. Bedzie miala natomiast znaczenia dla wyliczenia. Jak
    mozna wyliczac cos czego sie nie wie? Zalozenie nie wystarczy.

    > profesora.

    > Z tego co wiem, to autor wykształcenie odebrał jeszcze w przedwojennej
    > Polsce.

    Nazwisko mozna prosic? Jezeli ktos ma wyksztalcenie za Pilsudskiego w
    przedmiocie medycyny (gdzie robi sie postepy z miesiaca na miesiac) to
    bedzie na niekorzysc. Mogl douczyc sie o cukrach z nowej literatury...

    > się

    > No, znanych jest mi kilkaset wyroków na tym opartych.

    W panstwie prawa sa dziesiatki wyrokow jak ten Sokolowskiego z
    Wodzislawia, na sluch ktorego Lech Kutas Gardocki z SN dostaje biegunki.

    Urban, Nieznalska, Lepper, mowi cos?