eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze o pomoc w interpretacji Art. 39, ust. 1 pkt 4 - Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej › Re: prosze o pomoc w interpretacji Art. 39, ust. 1 pkt 4 - Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
  • Data: 2003-02-19 01:47:32
    Temat: Re: prosze o pomoc w interpretacji Art. 39, ust. 1 pkt 4 - Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
    Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik hal2000 <h...@p...onet.pl> napisal:

    : w ustawie czytamy co nastepuje:
    : Art. 39. 1. Odroczenia zasadniczej słuzby wojskowej udziela sie poborowemu
    : na jego wniosek ze względu na:
    : (...)
    : 4) pobieranie nauki w szkole wyzszej, jezeli jest on studentem - na czas
    : pobierania tej nauki, nie dłużej jednak niz do konca roku szkolnego w tym
    : roku kalendarzowym, w ktorym poborowy konczy dwudziesty siodmy rok zycia,

    czy tez mam rozumiec, ze przysluguje
    : mi odroczenie do 27 roku zycia, w ktorym zostanie mi wreczone powolanie do
    : odbycia zluzby po 2 roku studiow?

    Mi sie wydaje, ze gdy ukonczysz 27 lat, wojsko juz Cie nie bedzie scigac.
    Czyli do 27 roku zycia odroczaja.
    (moge sie mylic)

    pzdr
    Kafar