eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze o pomoc w interpretacji Art. 39, ust. 1 pkt 4 - Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej › Re: prosze o pomoc w interpretacji Art. 39, ust. 1 pkt 4 - Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
  • Data: 2003-02-19 15:09:42
    Temat: Re: prosze o pomoc w interpretacji Art. 39, ust. 1 pkt 4 - Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
    Od: "hal2000" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seabstian Szymanowski" <s...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:b302of$9cm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "hal2000" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > scigac.

    > precyzyjnej to:
    > do końca roku kalendarzowego w którym kończy się 28 lat
    >
    > szcześciarze urodzeni w grudniu "uciekają" przed armią 28lat a ci ze
    > stycznia prawie 29 :(
    >
    > "ucieczkę" zakończył pomyślnie :)
    > Seba

    tak jeszcze bardziej precyzyjnie to do konca kalendarzowego roku, w ktorym
    konczy sie 24 lata, jednak nie dotyczy to wielu przypadkow np osob ktore
    wczesniej korzystaly z odroczenia zwiazanego z pobieraniem nauki w szkolach
    wyzszych

    ale odbieglismy od mojego pierwotnego pytania, czy ktos jest mi w stanie
    pomoc z interpretacja konkretnego przypadku ktory przedstawilem?

    czy ewentualnie Rzecznik Praw Obywatelskich jest odpowiednim organem, do
    ktorego moglbym skierowac zapytanie na pismie?

    pozdr. Wojtek