    From: Wojciech Korona <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prosze o pomoc!!
    Date: Fri, 15 Nov 2002 00:11:44 +0100

    "teodor

> [...]
    > zadnego

    > Co tam gokarty, pójdźmy na całość.
    > Niech przed wyjściowymi drzwiami rano czatuje na mnie sprzštaczka z
    > regulaminem poruszania się po świeżo pastowanej podłodze. Przed
    > wyjściem na zewnštrz budynku powinien stać przedstawiciel zarzšdu dróg
    > publicznych i służb komunalnych z osobliwymi im regulaminami, listami
    > na podpisy, pieczštki itd. Przy kupnie gazety, pani w kiosku powinna
    > informować
    > mnie, że treści mogš być szkodliwe dla zdrowia psychicznego i również
    > poprosić o podpis. Tyle jest do zrobienia, ale można zaczšć od

    Nie wiem, czy chcial Pan byc dowcipny, czy pomocny.
    Bo pomocny na pewno Pan nie byl.

    Piszac o tym, ze nie dano jej do przeczytania Regulaminu chodzilo mi o to,
    ze taki regulamin mieli, bo innej kolezance dali do przeczytania i
    podpisania.

    To jest zupelnie inna sprawa i przytoczone przyklady ani troche nie pasuja
    do przytoczonego przeze mnie.

    Jak pojdzie Pan na karuzele i wlasciciel karuzeli nie powie Panu, zeby sie
    Pan zapial, a Pan nastepnie wypadnie z karuzeli to czyja wedlug Pana
    bedzie wina ???

    Prosze troche sie zastanowic zanim na drugi raz napisze Pan cos co nie
    pasuje do problemu.

    > pzdr teodor

    Wojciech Korona