  • Data: 2002-11-14 23:22:45
    Temat: Re: prosze o pomoc!!
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości

    > Przeprowadzić się do USA ?

    Alez wlasnie samo pytanie sugeruje "amerykanską" swiadomosc prawną:-)))
    Kazde dziecko wie, ze jak sie jedzie samochodzikiem nawet takim "chodzikiem"
    i sie w cos uderzy to mozna sobie nabic guza. Tym razem jednak dorosla
    osoba, kierowca nie wpadla na to, ze jazda od bandy do bandy moze sie
    skonczyc jakims urazem. Przypomina mi to sprawe jak ktos tam wlozyl sobie
    kubek z goraca kawa miedzy nogi, a gdy mu sie wylal to wycyganil od Maca
    calkiem spore odszkodowanie. Ale tu masz racje, mój Szanowny Przedmówco
    (:-)) ) - do tego trzeba mieszkac w Stanach:-))

    To pytanie czysto retoryczne, prawda?:-)))

    HaNkA