  • Data: 2006-04-15 09:52:46
    Temat: Re: prokurator umozyl sprawe
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <p...@n...grupe> napisał w wiadomości
    news:e1qd1r$rri$1@news.onet.pl...

    > Pytanie: czy naprawde w Polsce wyludzenie 4000zl nie jest przestepstwem???

    Niestety prokurator ma racje, bo trzeby babie udowodnic, ze w chwili, gdy
    zawierala z Toba umowe wiedziala, ze nie bedzie placic (dzialala "w celu",
    czyli zamiarze kierunkowym), a jesli na poczatku placila to trudno jej taki
    zamiar udowodnic. Imho to zwykla sprawa cywilna, a nie karna.

    > prosze powiedzcie mi co policja z tym zrobi? umorzy ze wzgledu na mala
    > szkodliwosc czynu ?

    Oskarzy ja o szalbierstwo, czyli o wykroczenia albo sprawe umorzy.