  • Data: 2006-04-17 08:58:05
    Temat: Re: prokurator umozyl sprawe
    Od: "Mariusz" <p...@n...grupe> szukaj wiadomości tego autora

    o kurcze... troche tutaj namieszalem:)
    juz prostuje...
    otoz to pismo odnosi sie do mojej skargi na biuro szanownej pani- prowadzi go bez
    licencji zawodowej. niestety nie doczytalem go
    dokladnie i zalozylem ze jest to odpowiedz na moja poprzednia skarge dotyczaca
    wyludzonego swiadczenia

    za zamieszanie najmocniej przepraszam :)

    jestem na sciezce wojennej z ta pania i zlozylem juz dwa pisma w prokuraturze, jedno
    w pihu, pozew w sadzie a teraz sie przymierzam
    to polskiej federacji rynku nieruchomosci i urzedu skarbowego :) zaczynam sie
    gubic...