  • Data: 2007-01-14 08:36:45
    Temat: Re: proces - zakaz konkurencji - czy to mozna wygrać?
    Od: "Tomasz Renkiel" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    dziękuje za wszystkie komentarze do mojego postu.
    umowa o zakazie konkurencji została przeze mnie podpisana w czasie trwania
    stosunku pracy, a tenże stosunek pracy przebiegał na mocy umowy o prace na
    czas określony. dodatkowo, podpisując umowe o zakazie konkurencji, pod tą
    umową, na stole, leżała podwyżka. 'Bedzie jedno, dostaniesz drugie.' Po
    ustaiu stosunku pracy, pracodawca wypłacał mi odszkodowanie w wysokości 30%
    mojego miesiecznego uposażenia. Każdego miesiaca zwracałem to odszkodowanie
    na konto byłego pracodawcy. Według mnie, zwracająć to odszkodowanie, nie
    przyjmowałem go, a więc nie mogłem powstrzymać sie od pracy u konkurencji
    gdyż ... nie miałbym z czego utrzymac rodziny i siebie.
    With My Kindest Regards
    Tomasz Renkiel
    e-mail me at:
    reach me on my mobile: +48 602 713 477

    'For millions of years mankind lived just like the animals.
    Then something happened that unleashed the power of our imagination.
    We've learned to talk'

    From the album'Division Bell by Pink Floyd
    Take: 'Keep Talking'
    The voice of S.Hawking