  • Data: 2007-01-14 01:13:54
    Temat: Re: proces - zakaz konkurencji - czy to mozna wygrać?
    Od: B0L0 <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PayMay napisał(a):
    > a niby czemu pracodawca miałby wypłacać dodatkowe wynagrodzenie?

    bo tak mowi kodeks pracy? ze zakaz konkurencji po ustaniu stosunku pracy
    jest wiazacy tylko wtedy gdy pracownik otrzymuje kwote wyszczegulniona w
    KP (nie mniej niz). dodatkowo cos mi sie kolacze po glowie (ale nie
    jestem pewien) ze umowa o zakazie konkurencji po ustaniu stosunku pracy
    powinna byc zawarta juz po ustaniu stosunku pracy.
    oczywiscie wszystko zalezy jakiego typu byl to stosunek pracy, bo jesli
    byla to jakas umowa agencyjna, umowa pomiedzy podmiotami gospodarczymi
    albo inny kontrakt managerski to juz sprawa wyglada innaczej. szkoda ze
    sam zainteresowany nie napisal nic wiecej

    --
    pozdrawiam