  • Data: 2003-06-17 22:17:49
    Temat: Re: procedura w banku- polecenie przelewu
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "awe" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bcnaue$jq2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Otoz ten Pan chce przyjsc zaraz z banku do notariusza z takim dokumentem
    > bankowym, okazac mi je i zabrac od notariusza (polecony przez niego
    > notariusz), potwierdzone notarialnie moje zrzeczenie sie roszczen, w
    ktorym
    > jest napisane "potwierdzam odbior".
    > Cos tu chyba jest nie tak. Przeciez nie moge potwierdzic odbioru pieniedzy
    > skoro pokazuje mi kwit, ale z pewnoscia moglbym wydac takie potwierdzenie
    > po wplynieciu pieniedzy na moje konto bankowe.
    > Mam wrazenie ze chce mnie oszukac. Czy sa jakies pulapki?

    Nie znam sie na prawie, ale przy sprzedazy mieszkania
    przez znajomego wiem, ze byl zapis o mniej wiecej takim sensie
    (niestety nie mam egzemplarza umowy):
    Umowa bedzie wiazaca, jezeli kwota xxx pln wplynie na konto
    xxxx do dnia xxxx. W przeciwnym razie umowa traci moc.

    Umowa byla podpisana przed wizyta w banku. Kolega
    nie ogladal zadnych kwitkow z banku, tylko za jakis czas
    sprawdzil czy pieniadze sa na koncie (byly).

    Moze zapytaj notariusza o taka mozliwosc i jak to
    zapisac w umowie.

    Marcin