  • Data: 2005-10-03 08:10:44
    Temat: Re: problem ze stanem mieszkania po remoncie + koszty
    Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy tylko musza zalepic sciany?czy musza dokkupic kafelki czy musza
    > przylepic
    > kafelki ktorych nie uszkodzili, czy powinni po sobie posprzatac? Co jesli
    > zniszcza mi meble?Kto pokrywa za szkody?

    Wiem, że jest jakiś taki przepis, że należy poinformować spółdzielnię o tym
    jak kładziesz kafelki np. w łazience.
    Jeśli spółdzielnia się zgodzi (a z reguły tak jest) to później w przypadku
    np. wymiany rur w łazience spółdzielnia zwraca za zniszczone kafelki.
    Jeśli spółdzielnia nie wydała takiej zgody (nie została poinformowana) to
    chyba raczej nie zwrócą.
    Nie wiem jak to jest dokładnie w praktyce, ale kolega robił remont i zgłosił
    to w spółdzielni i tam go w ten sposób oświecili ;-)

    --
    pozdrawiam Mazi