    From: "lammed" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem ze spółdzelnią mieszkaniową
    Date: Sun, 13 Feb 2005 16:11:47 +0100

    marcin -
    "to proste - kazda spoldzielnia musi byc ubezpieczona na takie sytuacje, ale
    nigdy ise tym nie chwala :)
    wystarczy im to dac na pismie i MUSZA ze swojego ubezpieczenia pokryc szkody
    sam tak kiedys mialem - uszkodzony dach w bloku, a mieszkalem na ostatnim
    pietrze...
    przyszli, ocenili i nic... pytaja sie czy jestem ubezpieczony...a ja mowie,
    ze to nie ma znaczenia i prosze, zeby oni zaplacili to ze swojego
    funduszu..zaczeli stekac i byli zdziwieni, ale przyznali racje i kasa do
    mnie dotarla szybko po zlozeniu wniosku..."

    czyli zaplacili ze swoich srodków (tzn. takze z Twoich jsli jestes czlonkiem
    tej spoldzielni), bo skoro sami przyczynili sie do powstania szkody, (a
    przyczynili się zaniedbując remont dachu) to nie mogą się skutecznie domagac
    odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej