eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowymRe: problem ze sklepem internetowym
  • Data: 2011-02-04 15:04:32
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-02-04 11:03, sth pisze:
    >> 10 dni na zwrot bez podania przyczyny, ALE! jeśli to (że można oddać w
    >> ciagu 10 dni) nie jest wyraźnie napisane w ich regulaminie do
    >> zaakceptowania, whatever - masz 3 miesiące na zwrot. Taki bacik na
    >> nieuczciwych sprzedawców, zresztą uzasadniony - klient jak kupi, nie
    >> spodoba się mu, ale nie został poinformowany przy zakupie o tym prawie
    >> zwrotu w ciągu 10 dni, to stwierdzi "trudno sie mówi".
    >>
    >> Ale jest szansa że poświęci trochę czasu, dowie się jak jest, tylko że
    >> w tym czasie minie 10 dni. W związku z tym - ma 3 miesiące, skoro z
    >> winy sklepu nie został poinformowany.
    >>
    >
    > dzieki za info.
    > teraz to sie zastanawiam gdzie uderzyc z tym wszystkim. chce im narobic
    > kolo dupy wszedzie gdzie sie da. zgodnie z oczekiwaniami przestali
    > odpisywac na gg :)
    > mysle o prokuraturze nawet.

    upewniam się tylko:
    ale nie chciałeś na tą część faktury "na firmę" ? I nie prowadzisz
    działalności gospodarczej ?



    Icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1