eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowymRe: problem ze sklepem internetowym
  • Data: 2011-02-04 09:56:15
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    sth wrote:

    >
    > I teraz pytanie do znawcow. Czy te zapisy z regulaminu sa wiazace i
    > czy faktycznie maja prawo odmowic przyjecia towaru i zwrotu kasy ?

    Mogą sobie napisac w regulaminie że zwrot przysługuje tylko jak
    odbierasz towar ubrany w strój supermana - i tyle samo to będzie warte.

    >
    > Poradzcie co z tym zrobic, mam ochote pobawic sie z nimi. Jezeli nie
    > mam racji to tez prosze o informacje. Pozdrawiam

    10 dni na zwrot bez podania przyczyny, ALE! jeśli to (że można oddać w
    ciagu 10 dni) nie jest wyraźnie napisane w ich regulaminie do
    zaakceptowania, whatever - masz 3 miesiące na zwrot. Taki bacik na
    nieuczciwych sprzedawców, zresztą uzasadniony - klient jak kupi, nie
    spodoba się mu, ale nie został poinformowany przy zakupie o tym prawie
    zwrotu w ciągu 10 dni, to stwierdzi "trudno sie mówi".

    Ale jest szansa że poświęci trochę czasu, dowie się jak jest, tylko że
    w tym czasie minie 10 dni. W związku z tym - ma 3 miesiące, skoro z
    winy sklepu nie został poinformowany.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1