eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowym › Re: problem ze sklepem internetowym
  • Data: 2011-02-04 05:09:11
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Prowadzę sklep internetowy i w ciągu 10 dni klient może oddać towar bez
    podania przyczyny - tak jest przy sprzedaży wysyłkowej. Nie jest to
    jakieś moje ustalenie, ale tak nakazuje prawo. Wczoraj słyszałem, że w
    UE w ciągu dwóch lat przepisy mają dawać klientowi 2 tygodnie i to od
    momentu doręczenia.

    Moim zdaniem racja jest po Twojej stronie i śmiało można iść z tym do
    rzecznika praw konsumenta.
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1