eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowym › Re: problem ze sklepem internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: gobo <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem ze sklepem internetowym
    Date: Fri, 04 Feb 2011 06:09:11 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 9
    Message-ID: <iig1km$91d$1@news.onet.pl>
    References: <iifdv0$ou5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: subscr-46-148-168-201.dhcp-docsis.net.tomkow.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296796118 9261 46.148.168.201 (4 Feb 2011 05:08:38 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2011 05:08:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <iifdv0$ou5$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:667900
    [ ukryj nagłówki ]

    Prowadzę sklep internetowy i w ciągu 10 dni klient może oddać towar bez
    podania przyczyny - tak jest przy sprzedaży wysyłkowej. Nie jest to
    jakieś moje ustalenie, ale tak nakazuje prawo. Wczoraj słyszałem, że w
    UE w ciągu dwóch lat przepisy mają dawać klientowi 2 tygodnie i to od
    momentu doręczenia.

    Moim zdaniem racja jest po Twojej stronie i śmiało można iść z tym do
    rzecznika praw konsumenta.
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1