  • Data: 2003-11-07 20:52:34
    Temat: Re: problem z salonem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zmusić ich nie możesz, ale możesz odstąpić od umowy twierdząc, ze
    dostarczony samochód ni odpowiada zamówieniu. Ja bym się w każdym razie na
    żadne doliczanie nie zgadzał. To już tylko Twoja dobra wola. Zamawiałeś z
    Climatronikiem i za taki samochód policzyli. Jak nie mogą bez radia, to
    niech dadzą radio za darmo. To samo z alarmem. Czemu szukasz sobie
    problemu tam, gdzie go nie ma. Natomiast z tą datą nie przeskoczysz. Coś
    mi się wydaje, ze oni zobaczyli, że Tobie się gdzieś spieszy i dla tego te
    doliczenia.