  • 1. Data: 2003-11-07 08:57:43
    Temat: problem z salonem
    Od: "LucBoy" <l...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,

    Jakiś czas temu (tj, 25.09.2003) zamówiłem w Renault nówkę sztuke Renault
    Clio... Bardzo uprzejmy handlowiec poinformował mnie, że obecnie termin
    oczekiwania na samochód to 28 dni.... No i cool by wszystko było, gdyby
    termin nie zaczął się nagle nieco a późńiej coraz bardziej przesuwać... (na
    umowie mam - odbiór samochodu - pażdziernik). Od ponoiedziałku stał już w
    Posce na składzie celnym, ale dotarł do salonu dopiero w środę, a że
    samochód jest kupowany przez EFL (leasing) to fundusz też potrzebuje ze 2
    dni na rejestrację...
    No i o co teraz chodzi... Samochód potrzebny mi na dziś, a renault może mni
    wydać go dopiero jak będą mieli kase z EFL na koncie... znaczy środa!!!
    1. Jak zmusić renault do wydania samochodu na zlecenie wykonania przelewu z
    EFL?
    2. Czy moge im zagrozić np. odsetkami za zwłokę? (mamy już prawie połowe
    listopada!!!)
    3. Zresztą samochód miał byc z climatroniciem, a sie okazało że handlowiec
    niedoczytał specyfikacji modelu i będę mial z ręczną klimą (aby mieć
    climatronic musiałbym jeszcze kupić za 2000!!! radio, bo maja wspólny
    wyświetlacz i inaczej się nie da...)
    4. Jeszcze na samym początku mu się popieprzyło i w ofertę wliczył alarm, za
    który jak sie później okazało będę musiał dopłacić... 1000pln...

    Może ktos miał podobną sytuację, bądź wie jak wpłynąć na renault do wydania
    auta dziś!!!??

  • 2. Data: 2003-11-07 09:22:28
    Temat: Re: problem z salonem
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "LucBoy" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > (mamy już prawie połowe
    > listopada!!!)

    Listopad w tym roku ma 14 dni?????

    MSPANC

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-11-07 20:52:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zmusić ich nie możesz, ale możesz odstąpić od umowy twierdząc, ze
    dostarczony samochód ni odpowiada zamówieniu. Ja bym się w każdym razie na
    żadne doliczanie nie zgadzał. To już tylko Twoja dobra wola. Zamawiałeś z
    Climatronikiem i za taki samochód policzyli. Jak nie mogą bez radia, to
    niech dadzą radio za darmo. To samo z alarmem. Czemu szukasz sobie
    problemu tam, gdzie go nie ma. Natomiast z tą datą nie przeskoczysz. Coś
    mi się wydaje, ze oni zobaczyli, że Tobie się gdzieś spieszy i dla tego te
    doliczenia.