  • Data: 2007-06-09 20:24:22
    Temat: Re: problem z przekaznikiem komorkowym...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f4f1j7$3g1$1@news.onet.pl...

    > - Po drugie czy szkodzi ?
    > To, że coś wpływa na nasz organizm nie znaczy, że musi być szkodliwe, a
    > wręcz przeciwne, może być zbawienne/
    > Jeżeli fala elektromagnetyczna o częstotliwości 900 lub 1800 GHz ma
    > szkodzić to NIEWYOBRAŻALNIE bardziej szkodzi telefon nadający z mocą 1W
    > (czy nawet 2W) będący przy głowie niż jakakolwiek stacja bazowa nadająca
    > nawet z mocą 20W, ale stojąca ileś tam metrów dalej i za betonem.

    Tylko, że ów telefon nadaje co pewien czas i nie zawsze przy głowie, zaś
    stacja nadaje cały czas. Tak wiec, choć uważam, ze generalnie masz rację co
    do faktu, ze szkodliwe to nie jest, to akurat argument do wykazania tego
    faktu nienajszczęśliwiej wybrałeś.

    > - Po trzecie co najmniej obłudne - jeśli nie egoistyczne - jest jeśli Ci
    > sami ludzie co chcą mieć telefonię komórkową, używają jej, burzyli się,
    > gdy infrastruktura ma stać akurat koło nich i żądają by była u sąsiada .
    > Pomijam przy tym, że jak już inni zauważyli - ta u sąsiada bardziej
    > wpływa niż ta nad głową.

    Teoretycznie można domagać sie umieszczenia ich w odludnych rejonach.

    > - Po czwarte - nie śmiej się z mojego przykładu żarówki. To, że nadaje
    > fale elektromagnetyczne w zakresie widzialnym, nie oznacza, że przy
    > okazji nie emituje innych fal o innych częstotliwościach.

    Z całą pewnością, ale przecież nie z taką samą mocą.