  • Data: 2007-06-11 13:21:15
    Temat: Re: problem z przekaznikiem komorkowym...
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 09 Jun 2007 16:26:56 +0200, Arek wrote:

    >To chyba jak zaskoczy w 900 MHz

    >O dżisus! Faktycznie. Moja maszynka do diamentów ma nawet dwie
    >o mocy 12 kW każda !
    >
    >O kurczę - chyba wypadną mi ostatnie zęby i cały już wylenieje :(

    Proszę, przestań się na chwilę śmiać i napisz, jaki procent mocy
    wymienianych przez ciebie w tym wątku urządzeń (żarówka, kuchenka
    mikrofalowa, nadajnik telewizyjny, a jeśli chcesz to nawet maszynka do
    diamentów) jest emitowany w postaci promieniowania elektromagnetycznego o
    częstotliwości *900 megaherców* lub większej. Tylko bez wykrętów!
    PS. Negujesz szkodliwość promieniowania elektromagnetycznego wysokiej
    częstotliwości, np. gamma lub kosmicznego?

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.