  • Data: 2007-06-12 05:09:59
    Temat: Re: problem z przekaznikiem komorkowym...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:v6f1k4-g3t.ln1@ziutka.router...

    > Czyli że przyjmiesz zakład w którym wystawisz się bez żadnych ubiorów
    > ochronnych np. na jakąś dobę na promieniowanie odpowiadającą składowi i
    > natężeniu promieniowania kosmicznego?

    Zarówno promieniowanie kosmiczne jak i w znacznej mierze UV, pochłaniane
    jest przez warstwy atmosfery, gdyby nie to, to nawet z głupim UV by sobie
    życie na ziemi nie poradziło, tzn. istniało by tylko w wodzie. Tylko nie
    wiem, co z tym ma wspólnego biedny BTS, który ma długość fali i niesioną
    energię i moc, wielokrotnie mniejszą.
    I to nawet od światła widzialnego, ba nawet od podczerwieni.