  • Data: 2007-06-09 20:12:10
    Temat: Re: problem z przekaznikiem komorkowym...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik SDD napisał:
    > Wiesz Arni - jak wynaleziono promienie X to tez pewnie byli tacy, co
    > podkpiwali sobie z tych, ktorzy sie ich obawiali. Takoz i z promieniowaniem
    > gamma. Czas i rozwoj nauki zweryfikowal te kpiny. Moze to samo czeka tych,
    > ktorzy kpia ze szkodliwowosci dlugotrwalego poodawania ludzkiego organizmu
    > dzialaniu fal o nizszych czestotliwosciach...

    - Po pierwsze - znajmy proporcje i możliwości.
    Cóż to za moc kilku Wat!?

    - Po drugie czy szkodzi ?
    To, że coś wpływa na nasz organizm nie znaczy, że musi być szkodliwe, a
    wręcz przeciwne, może być zbawienne/
    Jeżeli fala elektromagnetyczna o częstotliwości 900 lub 1800 GHz ma
    szkodzić to NIEWYOBRAŻALNIE bardziej szkodzi telefon nadający z mocą 1W
    (czy nawet 2W) będący przy głowie niż jakakolwiek stacja bazowa nadająca
    nawet z mocą 20W, ale stojąca ileś tam metrów dalej i za betonem.

    - Po trzecie co najmniej obłudne - jeśli nie egoistyczne - jest jeśli Ci
    sami ludzie co chcą mieć telefonię komórkową, używają jej, burzyli się,
    gdy infrastruktura ma stać akurat koło nich i żądają by była u sąsiada .
    Pomijam przy tym, że jak już inni zauważyli - ta u sąsiada bardziej
    wpływa niż ta nad głową.

    - Po czwarte - nie śmiej się z mojego przykładu żarówki. To, że nadaje
    fale elektromagnetyczne w zakresie widzialnym, nie oznacza, że przy
    okazji nie emituje innych fal o innych częstotliwościach.

    Reasumując.

    Goście, którzy z przerażeniem na twarzy myślą o przekaźnikach są dla
    mnie takimi samymi typami co w dobie powstania parowozów obarczali je
    wszelkimi winami za plagi i kazali chodzić człowiekowi z flagą przed
    takowym potworem.

    pozdrawiam
    Arek

    --