  • Data: 2006-09-08 07:21:53
    Temat: Re: prawo prasowe
    Od: KeiCi <k...@o...domyslsie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Dla wydawnictw periodycznych jest ISSN. ISBN dotyczy jednorazowych, np.
    > książek

    Moja pomylka, zrzucam to na karb poznej pory i zmieczenia. Oczywiscie
    chodzilo mi o ISSN.
    Wlasciwie to w stopce jest tylko Nazwa, tekst "Bezplatny Biuletyn
    informacyjny", Nazwisko redaktora i adresy internetowe. Ilosc
    egzemplarzy.
    Plus nazwa i adres drukarni ale to jak powinno byc.

    --
    KeiCi :: tel: <priv> :: gg: 3365539
    "taka prawda.. więc lepiej naucz się