  • Data: 2002-02-13 11:54:12
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: "Zofia J. Mikonowicz" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj ,
    w swietle nowych przepisów regulujących te kwestie - zaświadczenie o
    ukończeniu kursu dla osób ubiegających sie o prawo jazdy jest ważne jeśli
    jako datę jego ukończenia określono datę po 30 czerwca 1998 r.
    ( podst. prawna : Rozp. MTiGM z dnia 13.06.2001 r. Dz.U. Nr 70, poz. 731, $
    32 )
    pozdrawiam
    Zofia Mikonowicz