  • Data: 2002-05-23 09:08:41
    Temat: Re: prawo autorskie w Internecie - pytania > NIKT NIE WIE???
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pytajacy" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:aci126$4hs$1@onyx.icpnet.pl...
    > Hmmm, czy nikt z tutaj obecnych tak doswiadczonych osob nie potrafi
    udzielic
    > mi odpowiedzi na pytania, ktore wczoraj zadalem? Wiem, ze dla Was sa moze
    > zbyt proste, ale nie wszyscy przeciez sa prawnikami :) Bardzo licze na
    > odpowiedzi.

    Napisalem reposta, ale ze po przeczytaniu stwierdzilem, iz blednie byc moze
    uznalem ze autor jest mezczyzna (chociaz nick *pytajacy* to byc moze
    wystarczajace uzasadnienie, oraz bezpodstawnie stwierdzilem ze najpewniej
    autor jest pozwanym w procesie poznanskim. - Tak wiec scancelowalem go.

    Odpowiedzi na czesc z pytan znajduje sie na stronach:
    http://www.prawnik.net.pl/pwi/faq.htm
    http://www.vagla.pl/
    Prawo autorskie:
    http://www.vagla.pl/autorskie.htm

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl