    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie, opole 2009
    Date: Mon, 15 Jun 2009 19:39:43 +0200

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 15 czerwiec 2009 18:46
    (autor piotrl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <9...@a...go
    oglegroups.com>):

    > Na jakich zasadach TVP S.A. posiada prawo autorskie do takich utworów
    > i czy na pewno posiada takie prawo ?

    Oczywiście, że posiada. Skoro zdjęcie jest dziełem, to film tym bardziej. Do
    tego dochodzą dekoracje i inne takie. Owszem. TVP nie jest jedynym
    właścicielem PA do tego nagrania. Występujący również mają prawa. Więc
    gdyby TVP udzieliła zgody na publikację, to by można się oburzać, że zgadza
    się także za innych. Natomiast zakaz? No cóż, zakazali publikacji swojej
    części. Jak masz zgodę na publikację od występujących, to oddziel jedną
    część od drugiej i wtedy publikuj.

    --
    Tristan

    Kupię kabelek taki jak ten: