  • Data: 2010-07-03 04:45:29
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bim-bom napisał:

    > Ja mam zupełnie inną opinię o prywatnych abonamentach. Moja firma
    > wykupiła taki abonament wszystkim pracownikom (indywidualnie to by
    > kosztowało 150-250zł/mies.). Za darmo są np. alergolog, dermatolog,
    > gastrolog, ortopeda, psycholog, psychiatra. Często da się nawet umówić
    > "na dzisiaj" na odpowiednią godzinę. A z ciekawości sprawdziłem
    > gastrologa - są wolne terminy za 3 dni a później co tydzień...
    > Jak dla mnie to jest dobra oferta w akceptowalnej cenie. Dodatkowymi
    > plusami jest rejestracja przez internet na określoną godzinę i to, że
> [...]

    A jak z odpłatnością za recepty, czy też zabiegi rehabilitacyjne? Pytam
    bo też miałem taki abonament wykupiony przez firmę ale przestałem tam
    chodzić. Prościej mi było iść do rodzinnego i od niego wziąć skierowanie
    niż biegać i przepisywać recepty albo skierowanie na zabiegi. Co gorsza
    owa firma nie serwuje zastrzyków w niedziele i nie ma kontraktu np. z
    pogotowiem na takie dni.

    --
    bla