  • Data: 2010-07-03 06:00:35
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: bim-bom <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-03 06:45, gazebo pisze:

    > A jak z odpłatnością za recepty, czy też zabiegi rehabilitacyjne? Pytam
    > bo też miałem taki abonament wykupiony przez firmę ale przestałem tam
    > chodzić. Prościej mi było iść do rodzinnego i od niego wziąć skierowanie
    > niż biegać i przepisywać recepty albo skierowanie na zabiegi. Co gorsza
    > owa firma nie serwuje zastrzyków w niedziele i nie ma kontraktu np. z
    > pogotowiem na takie dni.

    To co mam to "Opieka Specjalistyczna" w Medicover. Wypisanie recept jest
    darmowe. Na stronie jest możliwość przejrzenia przepisanych leków i
    przycisk "zamów ponownie" ;)
    Jak jest potrzebne np. prześwietlenie albo coś tego typu, a nie robią
    tego u siebie, to dają skierowanie do takiego ośrodka, gdzie normalnie
    takie rzeczy są płatne, ale z tym skierowaniem bezpłatne. Rehabilitacja
    raczej nie byłaby darmowa. Lekarze przyjmują tylko pn-pt.