  • Data: 2024-09-02 16:06:41
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Sep 2024 15:31:16 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ktoś tak robi?

    Dolny Śląsk.

    Zresztą możesz zadzwonic na 112, powiedzieć, ze ci znikła tablica
    rejestracyjna z samochodu, i spytać jaka jest procedura :-)

    > To, że nie ma osoby mogącej petenta obsłużyć, to po prostu życie. Nie ma
    > nieprzebranych zasobĂłw.

    Nie ma.

    > Natomiast opowieści o oczekiwaniu 3 godziny po
    > przyjęciu zawiadomienia bez słowa uzasadnienia odbieram jako
    > konfabulacje Shreka.

    Być może.

    > Jeśli nawet potrzebowali go do realizacji, to
    > przecież można do niego zadzwonić w chwili wyjazdu. Chyba, ze z własnej

    A on wtedy nie odbierze, albo bedzie długo jechał, albo powie, ze piwo
    wypił.
    Jeśli zakładasz, że go potrzebowali, to niech siedzi i czeka :-)

    > woli tam siedział, ale to z kolei nie wina policjantów.

    no ale ktos mu musi powiedziec "to wszystko, jest pan wolny",
    przepustkę wypisać ... a nie, z braku dyżurnego to odprowadzic do
    kraty/drzwi i wypuscic.
    Więc nie ma czekania w korytarzu po sprawie :-)

    > Opowiadasz niestworzone historie. Jeśli gdzieś by tak to ktoś zrobił, to
    > sądzę, ze byłby toi ostatni dzień jego służby.

    Mnie się wydaje normalne, ale ja się nie znam na tej waszej policyjnej
    robocie.

    > Przede wszystkim musisz
    > się rozliczyć z materiałów. Jak o północy nie ma rozliczenia, to dyżurny
    > jednostki zwierzchniej dzwoni z pretensjami.

    W 99% jedyny materiał to będzie podpisane zgłoszenie.
    No ale Shrek obalił system, przyszedł z jakims filmem, to istotnie
    trzeba się jakoś rozliczyc.
    Shreku - jak film przynosłeś? CD, pendrive?

    No dobra, więc trzeba się rozliczyc. Z kim i w jaki sposób?

    Przed północą powiadasz? A jak Shrek będzie składał zawiadomienie od
    22:00 do 23:56 ?

    > Ja już na Twoje "wydaje się" nic nie poradzę.

    Tak tak - zaraz po zniknięciu motocykla wysyłacie w teren patrole,
    żeby szukały go w rewirze :-P

    Ale zaraz - przeciez sam pisałeś, ze od razu kombinujecie, jak tu
    umorzyc z braku znamion przestępstwa :-P

    > Cytowałem ówczesne rozporządzenie. Po tej akcji je zmieniono, więc sobie
    > poszukaj sam tamtego. Będziesz pamiętał, a nie pytał o to samo kolejny
    > raz. Nie chce mi się szukać. Zajęło by mi to kilkanaście minut, bo to
    > stare.

    I kazali tam szukać roweru w majtkach?

    > Nie czytasz uważnie. Wziął od domownika telefon.

    To chyba wy nie uwaĹźacie.
    Napadli na niego, zabrali plecak z gotówką i telefonem,
    a on do was dzwoni i ma telefon w ręku?

    Aaa, bo po napadzie pobiegł do domu, wziął drugi telefon, i pobiegł na
    miejsce przestępstwa się wykąpać ...

    no dobra, szybko zauważyliście, że coś tu się nie klei, i nie tylko
    telefon ...

    J.