  • Data: 2024-08-25 17:46:57
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.08.2024 o 14:35, Kviat pisze:

    > Dziecko drogie... "z wykorzystaniem".
    > Z tego nijak nie wynika, że policja ma siedzieć na dupie i wysługiwać
    > się strażą pożarną.

    To samo Ci napisałem. Nie wynika. Po prostu każdy robi to co umie i do
    czego ma sprzęt i przeszkolenie. Tylko nie wiem, czemu mnie przekonujesz
    do tego. Jak w instrukcji obsługi roweru napisali, ze koło się odkręca
    "z wykorzystaniem" klucza rowerowego, to nie znaczy, ze nie można
    multitoolem, zębami, czy scyzorykiem. Po prostu dedykowanym do tego jest
    klucz rowerowy. Ale to rozumieją dzieci w przedszkolu, a Ty chyba jesteś
    trochę starszy.

    Spróbuj ogarnąć, że takie poszukiwania zaginionego człowieka, to cały
    szereg różnych specjalistycznych czynności. A jeśli poszukiwania
    powiązane są z czynnościami procesowymi z uwagi na podejrzenie
    popełnienia przestępstwa, to sprawa się komplikuje w dwójnasób.
    Policjanci zajmują się wieloma różnymi rzeczami, ale użycie ich do
    przeszukiwania krzaków ma sens tylko wówczas, gdy nie ma wystarczających
    sił pozapolicyjnych do tego, a i jest na tylu policjantów, że są siły na
    robienie tego, co powinni i można część sił wydzielić do innych zadań.
    --
    (~) Robert Tomasik