  • Data: 2024-08-26 20:01:17
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2024 o 19:53, J.F pisze:

    > Ale tu może miec rację

    Może, ale nie dowie się dopóki nie spróbuje. Na tym polega problem -
    może się udać, może się nie udać. Jeśli nie próbujesz dlatego że może
    się nie udać, to zawsze się nie uda.

    > - jesli rzeczywiscie jest tylko BTS,
    > to sie dowiesz, ze Natalka z Andrychowa jest gdzies w Andrychowie i
    > okolicach.

    Już jakaś informacja.

    > Istotnie moze miec. No ale to wystarczy spytać :-)

    To nic nie da - może kłamać:P

    > A on widział kto zajebał? Bo może to nie świadek :-)

    Widział, znał ich i nawet swoją obecność przy zajebaniu zaznaczył na
    nagraniu:P Sprawa do rozwiązania w kilkanaście minut.

    > Pijaczków zamknęli, wiec ktoś swiadka spytał, albo busiarz podał dane

    Raczej busiarz - wszyscy po kolei się rozpruli co zresztą było do
    przewidzenia, skoro to od początku był gang olsena a nie żadna mafia:P

    > czy pokazał umowę adresami, i sobie można było świadka darować :-)

    Umowy ponoć nie miał. No ale jakoś kontakt do nich miał. Z tego co wiem
    wszystkim telefony co najmniej zatrzymali, więc pewnie po prostu podał
    im pin i sobie sprawdzili z kim gadał przed.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!