  • Data: 2024-08-26 20:32:38
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2024 o 20:01, Shrek pisze:
    > Może, ale nie dowie się dopóki nie spróbuje. Na tym polega problem -
    > może się udać, może się nie udać. Jeśli nie próbujesz dlatego że może
    > się nie udać, to zawsze się nie uda.

    Wiesz, jak się coś robi co chwilę, to nie ma sensu próbować, bo kolejny
    raz ponawiany podobny eksperyment daje mniej więcej podobne wyniki. Jak
    się ktoś na czymś nie zna i próbuje pajacować, co on by nie zrobił w
    oparciu o jakieś ochłapy wiedzy internetowej, to nawołuje do
    eksperymentów, bo może się uda. Nie uda, bo to już wiele razy
    sprawdzono. Dokładność ustalenia pozycji w oparciu o dane z BTS-ów
    została tu omówiona.

    Co więcej, sprawdzono już ( :-) ) zaproponowany tu sposób z pomiarem
    czasu do BTS-ów i też się nie udaje za wyjątkiem sytuacji poszukiwania
    leżącego co najmniej kilkadziesiąt minut w jednym miejscu urządzenia.
    Nie będę publikował przyczyn, bo i tak nie pojmiesz i będziesz szukał
    możliwości podważenia, a ja nie za bardzo widzę sens dyskutowania z
    indolentem na tematy techniczne. Po za tym zebranie tych danych trwa
    kilka godzin, a w szczególnych wypadkach może zająć nawet kilkanaście.
    --
    (~) Robert Tomasik