    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa swiadka
    Date: Sun, 25 Aug 2024 14:35:33 +0200

    > Twierdzę, że już tradycyjnie, zrozumiałeś tylko pierwsze zdanie z
    > zacytowanego przez samego siebie tekstu. Niestety w tym wypadku
    > skończyło się to na pytajniku. Nie dotarło do Ciebie słowo
    > "pozapolicyjnych", albo go nie rozumiesz.

    Dziecko drogie... "z wykorzystaniem".
    Z tego nijak nie wynika, że policja ma siedzieć na dupie i wysługiwać
    się strażą pożarną.
    No chyba, że ty masz inne doświadczenia (co mnie nie dziwi po tym co tu
    od lat wypisujesz), ale to jest patologia.

    > Już Ci pisałem, jak są szkolone psy policyjne.

    LOL

    A ja już ci pisałem, że obywatele płacą policji za robotę, a nie za
    wymyślanie głupot, czego to się nie da zrobić żeby nic nie robić, bo nie
    ma sensu robić, bo się nie da zrobić.
    I tradycyjnie znowu nie zrozumiałeś o czym jest mowa.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr