  • Data: 2024-08-25 14:46:27
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty po prostu nie rozumiesz meritum sprawy, a chcąc "błysnąć elokwencją"
    > wymyślasz, co ja myślę, a potem ofiarnie to zwalczasz. W wypadku AED
    > problemem nie było to - że Ci przypomnę - czy jest sens używania AED,
    > czy nie

    Ponieważ minęło parę lat a ty dalej nie potrafisz się przyznać że wiedzę
    o defibrylatorach czeprpałeś z fimów i seriali to przypomnę:

    Problemem było to że twierdziłeś że AED nie używa się dopóki pikawa
    definytywnie nie stanie, co jest zgodne z wiedzą serialową, ale niestety
    zupełnie sprzeczne z rzeczywistością - defibrylatora użwa się dopóki
    serce nierównomiernie ale jednak pracuje - podpięcie AED do stojącego
    serca skończy się hjedynie zaleceniem prowadzenia masażu serca. Ponieważ
    twoje twierdzenie było po prostu głupie ie niebezpieczne to je
    sprostowałem. Wtedy zacząleś odpierdalać jakieś niestworzone historie i
    dalej twierdziłeś że nie podpina się AED to pikajcych i nawet obsypywany
    źródełkami jak działa AED po latach nie potrwafisz przyznać się do
    głupiego błędu (w którym kiedyś pod wpływem seriali również ja byłem).

    > Miło, że choć zapamiętałeś, czemu odradzałem na tym etapie słuchanie w
    > charakterze świadka uczestnika zaboru motocykla. Postrzegam to za swój
    > sukces dydaktyczny. Jeszcze kilka lat i może zrozumiesz czemu, gdyby
    > sprawcy się zorientowali, że ktoś szuka tego złomu, to byś go w życiu
    > nie odzyskał.

    Przecież kurwa wiedzieli, bo ja z tym świadkiem rozmawiałem...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!