    From: d...@w...sobie.to
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa pracodawcy
    Date: Sun, 3 Mar 2002 18:51:55 +0000 (UTC)
    Sender: Dariusz Margas <d...@s...atcom.net.pl>

    Andziulencya <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,

    > mam pytanie, ktore byc moze juz padlo na grupie - jezeli tak to przepraszam
    > za moja indolencje. Interesuja mnie prawa pracodawcy: czy moze on bez
    > jakichkolwiek ograniczen miec dostep do mojej poczty e-mailowej? Czy w tym
    > przypadku nie obowiazuje tajemnica korespondencji?

    Zalezy kto placi. Skrzynka oplacana przez firme nie zawiera poczty
    pracownika, tylko firmy. Zatem wyznaczona osoba czytajaca (inna niz
    zwykle) firmowa poczte nadal czyta "swoja" poczte. Krotko mowiac moze
    kazdy, komu firma pozwoli.

    Jesli pracownik oplaca skrzynke, wlasna forsa, to chocby uzywal jej do
    pracy, skrzynka zawiera jego poczte.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    7. Put your glasses on before you go to bed. Take them off as soon as