eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentkiRe: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Neo" <n...@w...info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Date: Wed, 21 Feb 2007 00:54:08 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 11
    Message-ID: <erg1u7$c6t$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <erfb4b$8vq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: www.wirtualny.dzierzoniow.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1172015879 12509 80.55.200.198 (20 Feb 2007 23:57:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Feb 2007 23:57:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:447330
    [ ukryj nagłówki ]

    wiem ze było jakiś miesiac temu ale niestety nie oddaje to specyfiki mojego
    przypadku
    towar do 5 dni teoretycznie moge zwrócić bez podania przyczyny (albo z
    podaniem - w tym wypadku byle jaka sprzączka)
    mogę tez domagać sie wydania drugiego sprawnego w ramach gwarancji

    nie chce aby sprzedawca opierał sie na swoich interpretacjach, tylko był
    zmuszony zadziałać zgodnie z obowiazujacym prawem, nie chce byc nabity w
    butelkę


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1