  • Data: 2019-06-06 22:39:42
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-06 o 19:28, Shrek pisze:

    > A co jak śpi w takim, z którego wyjdzie? Mój brzdąc śpi sam we własnym
    > pokoju i jestem niestety świadom tego, że może się tam uszkodzić na
    > conajmniej kilkanaście sposobów. I nie - nie jestem wyrodnym rodzicem,
    > który ma wszystko w d4. Po prostu wiem, że na pecha nic nie poradzisz,
    > ponadto pamiętam co sam robiłem będąc dzieckiem.

    > Skazany może i nie. Ale jestem pewny, że niejednemu rodzicowi postawiono
    > za to zarzuty - powinieneś pamiętać dyskusję, gdzie Robert postawił
    > tezę, że prokuratorzy stawiają rutynowo zarzuty w takich sprawach
    > rodzicom dla ich dobra.

> [...]

    Moim zdaniem naleałoby zainstalować kamerkę z mikrofonem w pokoju
    dziecka. Fakt, że rodzice też muszą spać. Teraz jest dużo możliwości,
    dużo kamerek do wyboru. Dawniej tego nie było.
    Kiedyś lekarz zapisał mi jakieś proszki na serce, które bardzo obnizały
    ciśnienie (wzięłam je tylko raz) i przysnęłam niechccy w dzień. Moja
    córeczka bawila się klockami na dywanie, ale jak zobaczyła, że mam oczy
    zamknięte to zaczęła mi wsadzać paluszki do oczu i płakała. Chciał
    niechciał musiałam wstać i dopóki proszki nie przestały działać
    chodziłam trzymając się ścian. Ciśnienie miałam normalne. ale
    posłuchałam głupiego lekarza i proszki wykupiłam. Oczywiście potem je
    wywaliłam.

    --
    animka