  • Data: 2019-06-07 14:15:08
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cf9740d$0$17362$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 06.06.2019 o 11:55, Michał Jankowski pisze:

    >Moim zdaniem to jest wynik takiej nowej mody. Przez miliony lat
    >rodzice
    >sypiali w nocy i jeśli w trakcie chwilowego braku nadzoru coś się
    >stało,
    >to nikt ich do więzienia nie wtrącał.

    Wiezen nie bylo.

    Wiec mozesz mowic o tysiacach lat ... a tu nowa moda od
    kilkudziesieciu lat ...

    > Bo to powinno się jakoś sensownie
    >analizować. Normalnym następstwem udania się przez matkę do ubikacji
    >nie jest wypadnięcie dziecka z okna. Dzieci mają różne dzikie
    >pomysły.

    Normalnym nastepstwem wypicia alkoholu tez nie jest.

    Ale my tu o wycieczce, gdzie opiekun ma sie "opiekowac" :-)

    >W mojej ocenie, wiele tych skazujących wyroków "przechodzi", bo
    >rodzice
    >po utracie dziecka mają poważniejsze problemy, niż "kopanie" się z
    >wymiarem sprawiedliwości. A jak jeszcze wyleje się hejt, że matka
    >była
    >pijana, to po drodze brakuje głosu rozsądku - "no i co z tego?".

    Ale co to - Policja i Prokuratura tez sie daje poniesc hejtowi ?

    Powiedzial bym, ze wyp*, ale ja jestem jeden, a hejtujacych wielu :-)

    J.