  • Data: 2019-06-07 18:25:26
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-07 o 14:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Zawsze byly cwane, tylko rodzice nie mieli samochodu.
    > Albo byl na kluczyk i mial reczna skrzynie biegow.
    >
    > No i szczyle komputerow nie mialy i nie mogly sobie pojezdzic samochodem
    > w grze ... ale dwulatkow to raczej nie dotyczy ...

    Pamiętam jak mój kolega z naprzeciwka-rówieśnik (prawie razem
    wychowywaliśmy się i do jednej klasy chodziliśmy) podwędził ojcu
    taksówkę (stara Warszawa) i czekał na mnie niedaleko przystanku
    tramwajowego żeby mnie podwieźć do domu. Mieliśmy może po 8-9 lat. Nie
    chciałam wsiąść, ale tak mnie prosił, że zlitowałam sie nad nim i
    wsiadłam. Kawałek pojechał, potem wjechał do rowu. Wysiadlam i poszłam
    do domu, a on pewnie lanie od ojca dostał. Nic nie mówił, ale na pewno
    tak było.

    --
    animka