  • Data: 2003-06-20 12:44:53
    Temat: Re: prawa autorskie, a praca dyplomowa
    Od: "leszard" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    OK rozumiem, ze zrzeczenie sie praw autorskich majatkowych nie jest
    jednoznaczne ze zrzeczeniem sie praw autorskich osobistych. Coz jednak
    gwarantuja mi te prawa? Czy to, ze zawsze mam byc wymieniany jako autor
    pracy lub jej fragmentow?
    A czy istnieja jeszcze inne klauzule?
    Nie chcialbym znalezc swojej pracy wystawionej na sprzedaz na jednej ze
    stron internetowych - chyba ze sam ja tam wstawie jak mnie glod przycisnie.