  • Data: 2009-09-14 20:58:23
    Temat: Re: praktyki TP
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Było ;P

    > Bez przesady -- w lipcu nie dostałem powiadomienia, a wrześniowe
    > powiadomienie przypełzło 11 mimo, że data wystawienia faktury to 9 :D
    >
    > Ale zawsze można wejść na konto i numer faktury zobaczyć.

    Wybaczcie, ze dorzuce swoje trzy grosze, ale nie rozumiem. Tak prosta
    sprawa, a tak skomplikowana:)
    Rozwiazan tyle ile ludzi dostaje fakture.
    Nie rozumiem jednego - odsetki ustawowe juz od pierwszego dnia - to jakas
    paranoja lub polski wynalazek!
    Pisze to dlaego, ze w UK nie ma czegos takiego jak odsetki ustwowe.. odsetki
    moze jedynie przydzielic Sad.
    A wiec caly problem z dniem dostarczenia faktory sie konczy....
    Skoro na faktorach masz przewaznie 14 dni od daty wystawienia, to nawet po 3
    miesiacach mozesz ja zaplacic bez wylaczania lini czy odsetek, faktura
    przychodzi poczta panstwowa - tez zastanawiam sie dlaczego w polsce kurier?
    Czyzby bylo taniej?
    Wiem, ze to troche OT ale czytam ten watek i jakos nie moge pozbierac mysli
    o co biega?
    A moze chodzi wlasnie o to, ze firmy w ten sposob wyludzaja "odsetki
    ustawowe" od klienta?
    Ja wiem, ze moze za dlugo siedze na wyspach (wiecej jak 10 lat) i moge
    pewnych niuansow polskich nie rozumiec, ale niektore sprawy to wrecz czysta
    glupota by nie nazwac tego bardziej dosadnie. Bardziej to przypomina dziki
    kraj wschodu niz europe. To sa moje spostrzezenia.