  • Data: 2010-05-06 21:25:46
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4be33140$0$19184$65785112@news.neostrada.pl Maddy
    <m...@e...com.pl> pisze:

    > Ładnie brzmi, ale jako generalna zasada się nie sprawdza, zawsze trzeba
    > ocenić konkretny przypadek. Zapytaj jakiegoś lekarza.
    To właśnie _jest_ konkretny przypadek. Ukryty za ładnie brzmiącym
    porównaniem. Przelicz sobie albo poproś jakiegoś gimnazjalistę.

    > A poza tym co sugerujesz - rozwiązanie sejmu czy może niepłacenie posłom?
    Nie pisałem wcale, że coś sugeruję.
    Ale - gdyby tak - mniej ich o połowę, mniejsze dietki, krótsza kadencja,
    brak albo poważne ograniczenie immunitetu, formalne kary za
    nieusprawiedliwione nieobecności na posiedzeniach, określone i srogie
    procedury pozbawiania mandatu za jasno wyspecyfikowane przewinienia?

    --
    Jotte