  • Data: 2010-05-07 06:53:49
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 6, 10:20 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:27c37b6c-0857-4ea0-a0c8-15375a7372df@
    r11g2000yqa.googlegroups.comBK

    > Mam. Znajdziesz w Konstytucji, w prawie gospodarczym.

    Na gruncie logiki nie masz. Nie wiem jaki jest logiczny sens placenia
    z budzetu na ZZ, ktorzy przedstawiciele aktywnie zajmuja sie polityka.
    Wychodzi na to, ze z licznych "kranikow" finansowania z budzetu
    korzystaja najwiecej partie zasiadajace w parlamencie i popierajace
    ich zaplecze. To jest paranoja - i od tego trzeba zaczac - skonczyc z
    finansowaniem polityki i politykow z naszej wspolnej kasy.